bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP


Instrukcja korzystania z BIP

Menu główne strony podmiotowej znajduje się w lewej sekcji strony i tworzone jest przez redaktora strony podmiotowej. Menu zbudowane jest na podstawie kategorii tematycznych, do których dodawane są komunikaty.
Treść komunikatów to informacje publiczne wyświetlane w głównej części strony BIP. Po kliknięciu na wybrana pozycję menu wyświetlą się wszystkie komunikaty dodane do wybranej kategorii tematycznej.
Rejestr zmian- to informacja generowana automatycznie dla każdego komunikatu. Rejestr zawiera poniższe dane:
• Temat informacji
• Podmiot udostępniający informację
• Ilość wyświetleń komunikatu
• Kto wytworzył informacje
• Kto wprowadził informacje
• Datę wytworzenia informacji
• Datę udostępnienia informacji
oraz dane związane z historią zmian komunikatu:
• Data zmiany komunikatu
• Opis zmiany
• Informacja o osobie dokonującej zmiany

Wszelkie informacje zawarte w rejestrze zmian można wydrukować dzięki opcji Drukuj, dostępnej w oknie dialogowym wybranego rejestru.



Opublikował: Renata Matuszczak
Publikacja dnia: 10.02.2015
Wytworzył: Adam Klocek
Dokument z dnia: 03.02.2015
Dokument oglądany razy: 3 482